torstai 19. syyskuuta 2013

Syyskuun satoa

Suurin osa näin syksyllä ajastani menee töitä tehdessä ja aloitinpa joka opiskelunkin yliopistossa pitkästä aikaa. Silti käsitöille pitää riittää aikaa. Muutamia keskeneräisiä töitä on tullut tehtyä ja uusia aloitettu ja jopa lopetettukin.

Paljon aikaa kuluu myös siihen, että perustin salaisen virkkausystävän ringin ja ylläpidän sitä nyt sitten jouluun asti osoitteessa http://salaisetvirkkaajat2013.blogspot.fi/

Ilmeisesti olin ilahduttanut muutamia salaisia virkkaajia, koska olen saanut myös itse salaisia paketteja. Paketeista on paljastunut seuraavanlaiset tuotteet:

Ensin sain tälläisen ihanan pannulapun, jonka tekniikka on minulle aivan vieras. täytyy tuo vielä selvittää, miten tälläistä kuviota saadaan tehtyä :)


viime viikolla sain sitten paketin josta löytyi kerä ihanaa novitan polku lankaa ja aivan ihana roikkuva kynttilälyhty. Nuo värit ovat niin syksyiset ja tuovat ruskan mieleen. Nyt vain pitää miettiä, mitä raaskin tehdä tuosta polkulangasta.

Kiitos molemmista lähetyksistä ja toivottavasti jouluun mennessä joku paljastaa minulle, keneltä nämä olen saanut. Sellainenhan se pelin henki on :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti